ЛЕТ

Rozwiń swoje umiejętności dzięki Valeo’s Tech Academy

Wybierz profil:
Serwisant
  • Dystrybutor
  • Kierowca

Wybierz swój kurs

ADAS
Chłodzenie silnika
EV / hybryda
Hamulce
Klimatyzacja
Oświetlenie
Przełączniki
Rozruszniki i alternatory
Sprzęgło
Wycieraczki
Zarządzanie silnikiem
Wszystko
Szkolenie certyfikowane
Poradniki Techniczne
imi

Sprzęgło

Od podstaw do zaawansowanej diagnostyki sprzęgła i skrzyni biegów

SVG ImageSzkolenie certyfikowane
Dowiedz się więcej

Rozruszniki i alternatory

Alternatory: podstawy, zasada działania i komponenty

SVG ImagePoradniki Techniczne
Dowiedz się więcej
imi

EV / hybryda

Pojazdy Hybrydowe i Elektryczne ŚREDNIO-ZAAWANSOWANY

SVG ImageSzkolenie certyfikowane
Dowiedz się więcej

Zarządzanie silnikiem

Sygnał PWM

SVG ImagePoradniki Techniczne
Dowiedz się więcej

Zarządzanie silnikiem

Czujniki ciśnienia bezwzględnego - MAP sensor

SVG ImagePoradniki Techniczne
Dowiedz się więcej
Przeglądaj wszystkie sesje szkoleniowe

Często zadawane pytania

Rejestracja

Co mam zrobić jeśli podczas rejestracji wpisałem błędny adres e-mail?

Jeśli przypadkowo wpisałeś błędny adres e-mail podczas rejestracji, nie otrzymasz e-maila weryfikacyjnego potrzebnego do aktywacji konta. Po prostu zarejestruj się ponownie, używając prawidłowego adresu e-mail. Wszelkie dane powiązane z nieprawidłowym adresem e-mail zostaną bezpiecznie usunięte po upływie określonego czasu, ponieważ adres e-mail pozostanie niezweryfikowany.

Czy rejestracja do Tech Academy jest bezpłatna?

Tak, rejestracja jest bezpłatna i daje Ci dostęp do dostępnych bezpłatnych treści szkoleniowych. Aby odblokować zaawansowaną zawartość, możesz subskrybować Tech Academy.

Jak mogę edytować informacje w moim profilu?

Aby zaktualizować dane swojego profilu w Tech Academy:

  1. Zaloguj się do swojego konta.
  2. Przejdź do sekcji „Mój profil”.
  3. Edytuj szczegóły, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail, hasło i inne istotne informacje.
  4. Kliknij „Zapisz”, aby potwierdzić zmiany.
Czy mogę żądać usunięcia moich danych osobowych?

Tak, możesz zażądać usunięcia swoich danych osobowych poprzez usunięcie konta i złożenie wniosku za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: valeo.dpo-external.mailbox@valeo.com.

Jak mogę zarządzać swoimi preferencjami powiadomień?

Aby zaktualizować ustawienia powiadomień, przejdź do „Mój profil” w Tech Academy i dostosuj preferencje powiadomień według potrzeb.

Płatność i fakturowanie

Jak mogę odzyskać faktury za subskrypcję?

Dostęp do faktur subskrypcyjnych możesz uzyskać za pośrednictwem wiadomości e-mail otrzymanej w momencie subskrypcji.

Dlaczego moja faktura abonamentowa nie zawiera podatku VAT?

Na fakturze nie jest uwzględniony podatek VAT, ponieważ dotyczy on oferty usługowej.

Jak działa miesięczna subskrypcja?

Twoja subskrypcja jest rozliczana co miesiąc przy użyciu metody płatności podanej podczas rejestracji. Pierwsza rata naliczana jest proporcjonalnie do pozostałych dni miesiąca, kolejne płatności pobierane są na początku każdego miesiąca.

Co się stanie, jeśli moja płatność się nie powiedzie?

Jeżeli płatność nie powiedzie się, dostęp do Twojej subskrypcji zostanie zawieszony do czasu rozwiązania problemu.

Czy po dokonaniu płatności otrzymam potwierdzenie?

Tak, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem, gdy płatność zostanie pomyślnie przetworzona.

Czy otrzymam miesięczne faktury, jeśli wybiorę roczną subskrypcję?

Nie, w przypadku subskrypcji rocznej po rejestracji otrzymasz jedną fakturę obejmującą dostęp przez cały rok. Nie będzie żadnego miesięcznego rozliczenia.

Jak mogę zaktualizować moją metodę płatności?

Zaloguj się do Tech Academy, kliknij „Aktualizuj moją metodę płatności” i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Anulowanie i zwrot pieniędzy

Jak mogę anulować swoje konto?

Aby anulować swoje konto, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem contact.techacademy@valeo.com.

Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy jeżeli zaprzestałem lub zaprzestanę prowadzenia działalności gospodarczej?

Zasady zwrotu pieniędzy znajdziesz w naszych Ogólnych Warunkach Sprzedaży.

Czy mogę zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie?

Tak, możesz anulować roczną subskrypcję w dowolnym momencie. Proporcjonalny zwrot środków zostanie dokonany za pozostałe miesiące początkowego okresu subskrypcji, przy użyciu pierwotnej metody płatności.

Co się stanie, jeśli Valeo anuluje moją rejestrację na szkolenie bezpośrednie bez uzasadnienia?

Valeo zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia najpóźniej na 10 dni przed planowanym terminem. W takich przypadkach otrzymasz pełny zwrot pieniędzy przy użyciu oryginalnej metody płatności użytej podczas rejestracji.

Jaki jest okres rezygnacji, aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy od Valeo?

Masz 14 dni od dnia zawarcia umowy na skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy, dzięki czemu możesz zrezygnować z subskrypcji bez żadnych opłat i otrzymać pełny zwrot pieniędzy.